A közösségi média értékközvetítő szerepe

Talán kicsit komolynak tűnik a cím, és nem is igazán az életmóddal van kapcsolatban, de egy ideje figyelem a megosztott tartalmaim „like” statisztikáját, és szeretném megosztani az eredményt. Érdekes.

Legalábbis számomra. Én személy szerint azt gondoltam, hogy mennyire jó ez a közösségi portál, hiszen sok-sok információt juttathatok el olyan emberekhez, akiket érdekel az egészséges életmód, szeretnének tenni érte, szeretnének valódi szakértőtől informálódni, csupán nincs rá idejük, pénzük, hogy eljöjjenek. Ezt bárki bármikor megnyithatja, nincs napszakhoz kötve. Sokáig nagyon lelkes voltam, és írtam, írtam a bejegyzéseket, posztoltam, ha valahol valami okosat olvastam. Kapott néhány tíz like-ot, de gondoltam, hogy ennyien találnak rá a posztjaimra. Azonban az utóbbi időben előfordult velem, hogy találtam pár vicces, érdekes de nem igazán szakmai cikket, képet, és azokat is kitettem. És láss csodát, volt, hogy elérte a százat a like-ok száma. Akkor mégis sokan látják, amit kiteszek? És persze felmerül a kérdés, hogy csak azt a párat érdekli amit én írok, vagy szakmailag jónak tartok? Vagy csupán ennyi embert érdekel az egészséges életmód? Ennyien foglalkoznak vele, hogy hogyan élnek, és hogyan kellene élniük?

Még nem tudom a fenti kérdéseimre a választ, mindenesetre akármelyik is igaz, egyik sem igazán tesz vidámmá. Azért dolgozom, hogy másoknak jó legyen. De ha nem kérnek belőle, nem fogok tudni segíteni.

Mindezek ellenére nem adom fel, és nem veszítek a lelkesedésemből, továbbra is az a célom, hogy minél szélesebb réteghez eljuttassam az egészséges életmódhoz szükséges tudást, és rendíthetetlenül posztolni fogok… 🙂